You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?

Instagram
//WishLand
Author Story Linkies Credits
I Don't Mind
Monday 22 April 2013 | 5:42 pm | 0 comments
 Assalamualaikum, sedih kan bila orang cakap buruk buruk pasal kita? hmm, tak kisahlah I even know myself. Kalau nak judge aku sebab benda yang tak pasti better lupakan. Tak semestinya apa yang orang cakap tu 100% salah aku. Takde  yang sempurna laa kawan so tak payah laa nak kepo sangat.


Kalau orang yang cakap tu bagus sangat no wonder laa,aku takde laa pelik sangat. Ni tak, aku pun tau kisah lalu kau laa. Lebih dari kau tau tentang aku. Ada aku cita dekat semua orang? Hmm, taknak laa cakap macam macam pasal kau, takde untung nye pun. But kekadang sakit hati sikit.

 Kalau taktau sebab tak payah kut nak bawak mulut? Semua orang ada rahsia, semua orang ada masa lalu dan semua pernah buat silap. Hmm, kita pernah rapat so tak hairan laa bila orang cakap kau yang bawak cerita. Pandai kau cipta skrip, amazing! Aku pun dah penat jadi bodoh sebab orang macam kau


 Aku tak peduli pun apa cerita yang akan keluar dari mulut kau lagi cuma kesian tengok kau susah payah nak create cerita untuk aku. *Haha*. Aku doakan kau cepat mature ya. Untuk pengetahuan kau manusia selalunya belajar dari kesilapan yang lepas untuk move on.